Trött, tröttast!

Tung dag idag!

Först valvakade jag lite vid datorn (webbradion, P1). Vid elvatiden insåg jag varthän det barkade så då gick jag och la mig. Klockan fyra small det utanför, någon sköt tårgas och annat med. Militärbilar tutade i högtalarna nåt som jag inte förstod. Trots detta somnade jag om, men vid sex-sjutiden fortsatte pangandet.

Satt sedan framför datorn i princip hela dagen för att få ordning på en sändlista. Hur många epostadresser som helst fanns det att lägga in. Huga, inte blir man pigg av sånt jobb, men nu är det gjort!

Laddar inför kvällens kurs i arabiska, men orken är slut. Nu skulle koffeintabletter sitta bra, men jag laddar med vanligt kaffe istället...

Gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback