Penthouse!

Jag ska flytta! Har hittat värsta grymma snygga lägenheten! 300 dollar billigare per månad, närmare stan, billigare taxiresor (10-15 shekel billigare), mindre, mysigare... GRYMT stor altan, nej - takterrass med GRYM utsikt över både Jordanien och Jabal Mukabbe! Inflytt i princip när som helst, men jag funderar på att ta det typ nästa lördag. Vill komma iordning innan jobbet skjuter fart några veckor senare.

Condo!

Skrev kontrakt igår så nu är plejset mitt! Funderar på att ha inflyttningsfest någon gång framöver med grillning och musik på taket. Lägenheten är också väldigt pedagogisk, muren går några meter utanför. En del av utsikten blir då över Västbanken. Förmodligen kommer det bli en hel del bloggoppurtunitys från balkongen...

Kommentarer
Postat av: Ryan

Grannarna, de är palestinier eller?

Postat av: Jinge

Hur stor är lägenheten?
Hur mycket betalar du?
Du hyr väl?

2007-04-04 @ 17:45:03
URL: http://jinge.se
Postat av: anna Sandqvist

låter fantastiskt, vilket kap! gratulerar :)
skulle gärna hjälpt dig med flytten men jag kan inte på lördag...
lycka till och sköt om dig!
kram anna

2007-04-04 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback