Helg!

Efter en synnerligen lång vecka är det äntligen dags för lite helg! I morgon, söndag kommer jag först att sova ut ordentligt, sedan sitta i solen med en bra bok för att sedan köra till beachen och bada. Förmodligen blir det Tel Aviv igen. Ska denna gång smörja in mig ordentligt eller ha kläderna på, för än kan jag känna att ryggen är lite medfaren sen i söndags.

Men ikväll blir det party hos min kollega vars son tar studenten! Så det blir en sväng till Beit Hanina ikväll. Ska passa på att shoppa på supermarket Jafar, har hittills inte hittat någon mer välsorterad affär i Östra Jerusalem (om jag räknar bort de på bosättningarna förstås).

Vädret går nu från varmt till hett. Femdygnsprognosen ser ut så här enligt
http://weather.cnn.com/weather/forecast.jsp?locCode=JRUX:
Saturday
75°F (24°C) | 53°F (12°C)
Sunday
79°F (26°C) | 56°F (13°C)
Monday
81°F (27°C) | 55°F (13°C)
Tuesday
85°F (29°C) | 61°F (16°C)
Wednesday
92°F (33°C) | 71°F (22°C)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback