En dag på stranden

Det blev en dag på stranden. Helt underbart. Min kompis Anna "with-the-car" L. Föreslog att vi skulle göra oss en tur till Tel Aviv och bli lite bruna. Och jag var inte svår att locka från kontoret... Med 150 komptimmar och så liten tid kvar bestämde jag mig att det var en Mycket God Idé att skolka lite. Eller "Personalvård" om nån skulle få för sig att fråga.

Beachen i Tel Aviv är minst sagt blandad. Satt och bara glodde på folk hur länge som helst. En tjej höll på med någon synnerligen ekivok yoga som gick ut på att hon skulle kränga sig själv nästan ut-och-in. Hm. Bredvid badade några ordentligt täckta muslimer. Skön mix! Jag kunde inte hålla kameran i väskan. dock tog jag inte med bilderna på yogatjejen (ifall det är barn som läser detta).



Annars har dagen också gått ut på att ta emot uppmuntrande SMS från mina fans i Sverige. Tydligen har jag blivit lokalkändis idag efter en
artikel i lokaltidningen.

Kommentarer
Postat av: Ulla Carnemyr

Hej Maria!

Självklart så är du lokalkändis i Övik. Undrade vart du tog vägen då jag inte hört nåt från dig i ett par år. Vad kul att se att du uppfyller dina drömmar! Titta gärna in på min hemsida så får du se hur min vardag ser ut idag! Ha en bra dag! Kram från Ulla som köpte Linuz en gång i tiden.

Postat av: G. Tikotzinsky

Var det inte bilderna från stranden i Gaash förra året som var barnförbjudna;-)

2008-05-26 @ 23:12:57
URL: http://www.al-hamatzav.org
Postat av: Maria

Ulla - Hej! Vad kul att du kikade förbi!



G. Tikotzinsky - Jag förstår inte hur jag beter mig som ideligen hamnar på barnförbjudna beacher? Men Gaash var värre. Där var det inte ens ett försök att skyla sig. Full frontal med andra ord.

2008-05-27 @ 08:13:09
URL: http://jerusalem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback