Bloggpaus

Möjligen har du märkt att det inte har varit några nya inlägg på jättelänge här. Jag har så smått börjat rota mig i Sverige igen och har inte varit i Jerusalem sedan i somras.

Jag håller dock kontakten med The Holy Land genom vänner och bekanta och planerar resa ner till jul, påsk och till sommaren igen.

I inläggen her jag sett en del kontaktförsök som jag tyvärr inte uppmärksammat. Vill någon nå mej för restips mm så finns jag på Facebook, sök upp mej där! Wålsten är efternamnet och jag håller till i Västernorrland.

_____________________

Därmed inte sagt att bloggen nu är begravd. Rätt som det är kommer den igång igen. För Jerusalem och The Holy Land upphör nog aldrig att fashinera mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback