2005

Så var det snart dags att lägga 2005 till handlingarna... Vad kommer man att minnas detta året som måntro?

Januari-mars: Bor in mig mer och mer i min nya och fina lägenhet, dejtar lite sporadiskt.
April: Köpte segelbåten, hinner med nån dejt ibland.
Maj: For till USA med mor. New York, Orlando och Bahamas
Juni, juli och augusti: Körde sommarbussen och lärde mig segla, dejtar på engelska.
augusti: Ny chef på jobbet, började ny halvtidskurs: "Rel. roller i freds- och konfliktsituationer 40p"
September: Trist månad! Pluggar och inreder lägenheten mera samt kör Sprinten
Oktober: Sökte jobb, blev intervjuad. Kör Sprinten. Blir less på att dejta.
November: Var med "egen" grupp i Israel/Palestina för första gången. Får jobbet!
December: Förbereder mig mentalt på att bo utomlands ett tag. Startar blogg där jag utgjuter mig i detta ämne till alla som gitter läsa. Hyr ut lägenheten, annonserar ut katten och försöker kränga bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback