Daytona Beach

Daytona Beach

Det var ett tag sedan jag hade en bild på min blogg, därför kommer nu en från resan morsan och jag gjorde i maj i år. Här står jag på Daytona international speedway och försöker se cool ut. Visst lyckas jag ganska bra? Varken mor eller jag var/är speciellt intresserade av speedway, men då vi fått gratisbiljetter till en rundtur inne på banan och sedan drinkar uppe i VIP-rummet i Nextel Tower vore det dumt att inte gripa det tillfället, heller hur? Vi tog oss ifrån denna upplevelse med hedern och börsen intakt (blev intensivt raggade på av nån slags försäljare av ett "genialiskt" semesterprogram på livstid. Endast 17.000:- i startavgift, och då hade jag råkat pruta till bara 25% av ursprungliga kostnaden). Hur som helst var USA-resan en trevlig upplevelse som jag gärna gör om! Speciellt New York, det var en höjdare!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har aldrig någonsin sett dig så cool! God fortsättning och jag peppar dig, pepp, pepp, för allt du har framför dig nu Kram Ida

2005-12-28 @ 11:20:58
Postat av: Maria

Visst är jag ganska cool! Notera vad jag ser smal ut på benen! I really like this picture!

Postat av: Maria

...synd bara att jag skulle hålla morsans mindre coola handväska. Shit happens!

2005-12-28 @ 19:27:44
URL: http://jerusalem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback