Gravid

Jag tror jag är gravid! Inte för jag vet hur det gått till, men mirakler har ju hänt förr... Plötsligt är jag så känslig för snusklukt! När jag kom hem igår luktade ju lägenheten rök. Dessutom var det hög tid att tömma kattlådan. Desutom (nu kommer det värsta): Vi såg en film från resan till the Holy Land igår. Jag såg mig själv i profil. Slutsats: Det kan vara dax endera dagen med tvillingar. Minst. Dessutom år vi julbord där i Umeå. Ångesten infann sig och jag kommer inte att vänta till nyår med att försöka uppfylla alla nyårslöften!

Kommentarer
Postat av: Ida

Synd att du ska flytta annars kanske du kunnat följa mig till Göran, han kan råda bot på sådanna känslor tro mig! Fast nu skulle ju Göran också flytta, kanske hans flyttlass också bär mot Jerusalem, då kan jag verkligen STARKT rekomendera honom

2005-12-17 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback