Snorig

Jag vet inte om det är omställningen till att vara ledig eller alla släkträffar, men jag har blivit förkyld, snorig och febrig och ont i skallen. Hu. Tur det är 14 dagar kvar till insats i Stockholm! Vore ingen höjdare att dyka upp där hängig och glåmig...

Idag blev det marathon framför TV:n inlindad i en pläd. Såg Lassie mm. Grät inte dena gång, men det var inte heller riktiga Lassie i svart/vitt. Såg också om filmen "Utanför din dörr" eftersom jag känner huvudpersonen tillika manusförfattaren tillika producenten osv... (Appropå Lassie). Vet inte om jag tycker själva filmen är nån höjdare, men det var kul att se Erik i hans första långfilm.

Morsan äger en Pilatesboll! Kom på det igår, och sedan dess har jag glott på TV, druckit The och suttit och surrat med mor på den bollen. Himla skönt att sträcka ut ryggen ordentligt när man hänger i olika positioner över bollen! Lite träningsvärk har dykt upp i mittenregionen på kroppen (där det gärna kunde få finnas en midja). Funderar nu skarpt på om jag ska shoppa med mig en boll till "The Holy Land". Fast då måste det förståss vara en opumpad sådan... Eller så letar jag en sportaffär i Jerusalem! Ett nyårslöfte till att våndas över... Nu stundar revbensspjällen, tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback