Sushi och julmust

Hipp, hipp, HURRA! Fyller år idag! Vissa människor tycker inte man ska skylta om sådant och låter dagen passera obemärkt. INTE jag! Jag har hintat både här och där för att försäkra mig om sång och presenter...

Firade mig själv med att gå på Östra och handla Sushi och julmust LIght. Blev sugen när jag passerade julmusten, sedan sugen igen när jag fick syn på sushi. Lite udda kombination, men helt ok. Man fick vänta lite mellan mat och dryck bara då det inte riktigt "gifte sig" i munnen.

Många funderingar om Alladinasken... Jo, har hunnit sno båda de små noisettesnurrorna från våning två! Hehe... Men nu får jag snart GE mig, fick en toblerone av AN också - OCH har fortfarande 12 kg kvar till att uppfylla årets nyårslöfte.... Hur ska DET gå?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på bemärkelsesdagen!!! Härligt att höra att det finns fler än jag som har 12 kilo kvar till nyårslöftet, kanske vi kan skjuta upp det till nästa år! Vad duktig du är att skriva, det är jättekul att läsa! Kram Ida

2005-12-07 @ 15:03:17
Postat av: Ewa (moster)

Många funderingar om aladdinasken?? I klass med Nisses läsarstorm....

Moster

2005-12-07 @ 15:07:37
Postat av: Per (morbror)

Hipp HURRA på din stora dag!

2005-12-07 @ 15:14:56
Postat av: Lisa (kusin)

GRATTIS GRATTIS!! på stora dagen!! Känner igen det där med att hinta ordentligt inför födelsedagen.. Antar att det ligger i släkten! :)

Kramar från den regniga och gråtrista huvudstaden och kusin Lisa!

2005-12-07 @ 17:14:37
Postat av: Anonym

Men man vill ju veta hur mycket du fyller också!

2005-12-07 @ 19:29:29
Postat av: En som vet

Hurra för Mia idag då hon fyller 22 - plus

2005-12-07 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback