Tävlingen avgjord!

Nu, för fem minuter sedan avgjordes dum-tävlingen av den helt opartiska juryn i Docksta. Att juryn var opartisk förstår ni när bloggägarens egna bidrag och favoriter röstades ned.

Juryns motivering till 2005 års DUM-tävling:

"Ett bidrag som fungerar oberoende av kön, ålder, etnicitet även i ett internationellt perspektiv och som lysande förklarar detta att någon är dum på ett mycket talande sätt."


Och vinnaren i 2005 års dumtävling är.....

                                         Hissen går inte ända upp.

Ära och brömmelse till bloggägarens bror och mor som gemensamt (jag kom inte på vem...) klämde fram denna klassiker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte.... jag åker väl alldrig hiss... och att jag inte vann tycker jag är jätteorättvisst

2006-01-01 @ 01:27:08
Postat av: Ewa (moster)

I den juridiska världen skulle ett sådant domslut betecknas som JÄV!! Jag tycker ändå att hamstern var bäst.....

2006-01-01 @ 12:01:18
Postat av: Maria

Jag blev brutalt nedröstad! Morsan, Britta, Pappa och Ellinor tyckte hissen var bättre än hamsten. What can I say? Hamstern och "inte vassaste kniven i lådan" var mina två favoriter. Jag fick med dem till final, men där slutade "the hamster/knife saga..." Sorry.

NY BLOGGTÄVLING INOM KORT!!!
NY BLOGGTÄVLING INOM KORT!!!
NY BLOGGTÄVLING INOM KORT!!!
NY BLOGGTÄVLING INOM KORT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback