Purple rain!

Först sov vi en lång stund. Sedan gjorde vi Jerusalem, ALLA shopperna (där jag känner nån). Detta tog mest hela dagen. Lämpligt utpumpade fick vi ett infall och gick till frisören. Mina kära bloggläsare kan måhända erinra sig att detta har hänt tidigare, några dagar innan storfesten i februari, och att jag då såg ut som en spräcklig hyena. Hyenafrisyren är nu ett minne blott och nu kan man tror jag varit ute i "Purple Rain" istället. Den förtjusande frisören fick nåt religiöst i blicken när jag IGEN sa: "Make me fabulous" och jag alltså gav honom fria händer. Tre färger senare och en hel del fönande staplade jag förstummad ut från frisörsalongen... "I´m crazy with colour" sa frisören. NU förstår jag EXAKT vad han menar...

Kommentarer
Postat av: Ewa (mostern)

Skicka bilder, skicka bilder!!

2006-04-19 @ 07:49:13
Postat av: Ahmed

"This thread is useless without pictures!"

2006-04-19 @ 10:14:36
Postat av: Maria

Se det som en aperetizer, kära bloggläsare... Ni får ligga i och kommentera mer så blir purple rain-frillan snart publicerad...

Postat av: Morbrorn

Ser verkligen fram mot bildbevis!

2006-04-19 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback