Många mil...

Idag har det blivit lite flängande på vägarna. Först stack Ola, Karin och jag till Näske för att spana på konst. Men vår favvokonstnär var inte där så vi for in till Öviks marina och spanade in min drömbåt som ligger där. Båten är en polsk TES-segelbåt, drygt 7 meter lång och ser mycket fräsh och lite sportig ut. Därefter blev det drömkåksspaning vid Skagshamn (Ni vet, samhället innanför "Skagsudde" som de brukar nämna på väderleksprognoserna...).

Väl hemma i Docksta kom grillen fram och fin oxfilé. Då ringde Johan (Pappas kollega på sambandscentralen), han undrade snällt om jag kunde köra en sväg till Sundsvall med några som sedan skulle fortsätta till Skottland. Klart jag blev frestad att ratta en av B&N´s stoltheter! Nu tillbaka igen och det är natt. Jag funderar på om jag håller på att bli busstokig jag med som far?

Kommentarer
Postat av: Evamariaa

Hihi... De där bussarna ser jag här nere i storstan ibland... Tänker på dig då! :) Min pappa kan dem oxå å han lär känna nån av de äldre herrarna Westin. Är ordf i nån bussintresseförening. Han talade om honom i morse... Eller har han snurrat ihop det?
När jag sist for m pappa norrut i bil var jag tvungen att kolla in varenda bussgarage han hade byggt utefter kusten. Busstokiga pappor - de botas aldrig!! :)

2006-08-06 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback