Segling 2

Det lovdes vindar 4-7 m/s och mot kvällen ökande. På eftermiddagen begav jag mig därför till båten för att testa lite kul vindar. Jg och Ingela gjorde oss en tur i Edsätterfjärden. Naturligtvis slutade det blåsa så fort vi kom ut. Vid Homviken gav vi upp och gick med motor tillbaka till bryggan. Snopet.

Nu stundar surströmming hos Pappa och Ellinor, tillsammans med Ola, Karin och Lydia. Smaskiga dofter sprider sig nu i stugan...

Havet ligger blankt...

NU har jag "landat" Det tog en vecka att varva ner och känna semesterlunken infinna sig.

Kommentarer
Postat av: EmmaÖ

Hoppas du har en fin semester Maria! själv är jag förmodligen på väg till umeå direkt efter sommarjobbet, söker lite jobb där och pojkvännen har fått jobb nu. vet fortfarande inte vad jag vill bli så! Ha det fint i värmen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback