Bye, bye!

Bye, bye!
Hamnpiren, bye bye!

Måste bara blogga ett kort på min före detta lägenhet till alla som inte hann hälsa på mig. Här bodde jag ett drygt år. Höll först på att planera den i typ sju månader medan jag var "mammbo" innan den var färdigbyggd att flytta in i. Sedan blev det en hel del balkongsittning under soliga dagar och nån bubbling i jacuzzin. Jag trivdes bra med att bo "compact living" på 43 kvadrat, tyckte jag fick till det ganska bra egentligen. Trist att nyinköpta bordet från indiska bara hann stå där någon månad innan jag packade ihop rubbet och drog till Jerusalem. Ångrar jag mig; NO WAY! Bara stänk av vemod kvar....
Kom på en "jag-mötte-Lassie" också,
Tommy S bodde i samma hus, längst upp när han spelade i MoDo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback