Slisk OD!

Jag är en självplågare av stora mått! Efter sjukgymnasten var jag lite mör och parkerade därför rumpan i TV-soffan och såg det mesta som gick att se. Men efter en stund med pastor Camden i 7:e himlen var det bara nog! Som vanligt var det ett prettotema, den här gången handlade det om att gå och rösta (det var väl stundande val när denna episod sändes i Amerika). Det slutade med att lilla Ruthie (som vanligtvis är lite av familjens rebell) brister ut i ett valtal som går ut på att barn inte får rösta. Om barns skulle få rösta så skulle allt bli bättre. Därför måste barn uppmana "alla som älskar dem" att rösta FÖR dem istället. I slutvinjetten ser massor med barn och vuxna in i kameran och säger gravallvarligt: "Vote for me", "Vote for me" ....... "vote!"
HU, RYSNINGAR!!!!
Kom på en sak till också, den sliskige pastorn är med i rymdbesättningen på USS Enterprise (eller vad farkosten nu heter i Star Trek" SNACKA OM ATT DEGRADERAS!

Morgonens episod av sjunde himlen ska handla om barnbekymmer.... RÄDDA MIG FRÅN ONDO!


Kommentarer
Postat av: Evamaria

*asg* Ja barn-slisk och utnyttjande av dem + han barfotamannen e det värsta jag vet! Låt dem vara i fred!! Bättre argument boder finnas!
Själv har jag diskuterat IT i vården hela dan... Det skulle du nog gilla ;) Har du inget att gymnastisera hjärnan med?? Hur går det m språkstudierna??

2006-12-12 @ 22:57:29
Postat av: Marianne

Hehe, låter inte som om du har nåt särskilt mycket till övers för barn....!!!

2006-12-12 @ 23:34:05
Postat av: Marianne

Hehe, låter inte som om du har så mycket till övers för barn.....

2006-12-12 @ 23:42:41
Postat av: Marianne

Hehe, verkar inte som om du har speciellt mycket till övers för barn....

2006-12-13 @ 00:20:26
Postat av: Marianne

Blir knäpp på våran dator!!! Först gick det inte att skicka iväg kommentaren alls, så jag gjorde en ny och testade senare. Nu är det tre av samma.....suck

2006-12-13 @ 00:28:16
Postat av: Anonym

Blir knäpp på våran dator!!! Först gick det inte att skicka iväg kommentaren alls, så jag gjorde en ny och testade senare. Nu är det tre av samma.....suck

2006-12-13 @ 00:30:25
Postat av: Maria

Klart jag kan gilla barn, men denna vuxna-gör-sensmoral-såpor-som-barn-och-deras-föräldrar-ska -gråta-ikapp-till kan jag inte med. URK!

Postat av: Maria

nåväl... det är inte barnen i sig som jag anser "vara av ondo" det är själva slisksåpan. Ska kanske leta på "off-knappen"?

2006-12-13 @ 10:18:24
URL: http://jerusalem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback