Veckor som går

Vad tiden går fort ibland! För en vecka sedan slapp jag äntligen ifrån sjukhuset. Höll på att bli vansinnig av den svenska vården; "Och hur går det med magen, då?" Vad jag ogillar att man frågar detta högt och ljudligt inne på rummet när andra hör det!
För två veckor sedan låg jag på IVA och hade djävligt ont!
För tre veckor sedan var jag i Jönköping och lyssnade på intressant föredrag.
För fyra och fem veckor sedan var jag snorig
För sex veckor sedan vid den här tiden var jag i Holy Sepulchre med en grupp.

Inshalla OM fem veckor är jag tillbaka i Jerusalem igen! Längtar dit ganska mycket nu. Nog för att benet sätter käppar i hjulen i dagsläget, men jag gör sjukgymnastik varje dag trots klen framgång. Böjningen fortfarande usel! Imorgon är det dags för sjukgymnasten att konstatera detta...

Kommentarer
Postat av: Christine

GRATTIS! Äntligen ett "steg" i rätt riktning eller nästan om du bara kan knäna böj så småningom. Tänker på dig och följer med spänning utvecklingen av dina gymnastiska förmågor.

Kram Christine

2006-12-11 @ 18:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback