Flytt igen

Ledig söndag! Efter en intensiv vecka känns det märkligt att allt bara stannar av. Eftersom jag inte riktigt ställt om tiden i kroppen än vaknar jag tidigt även på min planerade sovmorgon. Tog en dursch och låg sedan och såg några avsnitt av Sex And the City (har hela serien på DVD). Sedan fick jag värsta rycket  och började städa! Dammråttorna har hittat hem till mig efter bara en vecka!

Bytte sedan rum. Då jag inte ställt om från ettan i Övik till fyran här vet jag inte riktigt hur jag ska kunna bre ut mig i lägenheten, speciellt som jag inte fick med mig så mycket packning. Hur som helst bytte jag idag rum - dumt att ta största rummet med dubbelsäng när det är bara jag här. Dessutom blir det nu smidigare om någon vill hälsa på! Mor och moster som står närmast på tur kan dela säng! Sedan får Agneta och Nisse slåss om det andra gästrummet. Sedan kan Nisse sova på soffan i vardagsrummet... Lakarn finns, ta inte med sådana - men däremot kan ni gärna släpa hit mina böcker och kanske en blåsippsmatta till köket? Please!

Nu borde jag he mig iväg till affären, men jag gruvar mig lite då det är en mördande uppförsbacke... Ska nog ladda med några avsnitt till av SATC.

Läste nyss en
bra och tänkvärd krönika på aftonbladets webbsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback