Layout

Oj, vad svårt det är att välja ny layout till bloggen. Inte ett enda påminde om ökenlandet. Fick ta till regnskog istället, men då kom det åtminstone med små jordglobar...

Om två veckor vid den här tiden landar jag i "the Holy land". Hua. Har idag börjat sortera allt mitt jox som jag bärgat från lägenheten och vräkt in hos mor. En hög för sånt jag ska ta med till Stockholm, en hög för Jerusalem och en hög till Mor och Ewa att släpa ned när de kommer i februari. Har typ 30 kg böcker som får komma i etapper. Inte för att jag kommer att hinna läsa allt, men jag har en känsla av att om jag INTE tar med dessa kommer jag garanterat att sakna dem. Det man inte har i huvudet har jag (förhoppningsvis) i böckerna.

Kommentarer
Postat av: Cirkusnisse

Jag har samma problem, det finns ingen riktigt cirkusaktig och skulle det vara ett theme som hette cirkus skulle det vara clowner och jonglörer för hela slanten. Ge mig rockenroll, funderar seriöst på att pröjsa en slant till webblogg.se så man kan bygga en egen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback