Navelsträngen av!

Nu är ankaret hissat och fendern intagen! Sitter och surfar trådlöst på trevligt hotell på Arlanda nu och förundras över tekniken! Lämnade Smulan i Uppsala hos trevliga typer som verkligen verakar bry sig om katten. Hon nosade runt lite och satte dig sedan under soffan deras. Liknar scenariot när jag flyttade in i min lägenhet i Övik så allt är som det ska med andra ord. Kan man sedan bara ha tålamod och vänta ut henne har man en vän för livet!

Mor och jag har nyss avnjutit värsta grymma middagen för 800:- på hotellet, så trevligt hade vi! Det gäller att samordna, mor ska sammanträda imorgon på Arlanda och jag behövde lite bärhjälp. Fiffigt!

I morgon är det LIFT OFF i ottan! Sverige, jalla bye!

Kommentarer
Postat av: Cirkusnisse

Flyg försiktigt!
Ha kul i säkerhetskontrollerna!
Medtag matsäck och ett gott humör på planet!

2006-01-19 @ 21:21:00
Postat av: Lisa

hej kusin! hoppas allt går bra med flytten! sitter nu på buss från åre och surfar från mobilen och kollar läget i alla bloggar :)
trevlig flygtur! kramar

2006-01-19 @ 23:38:35
Postat av: Agneta

Hej Mia och Valkommen till Israel!! Hoppas resan hit gar bra!

2006-01-20 @ 08:31:43
Postat av: Johanna

Nu har jag också hittat din blogg med Raymonds försorg!Så jag passar på att skicka en hälsning! Sköt om dig nu så ska jag göra mitt bästa att hålla VFU-hjulet snurrande utan dig!
Kram om dig!
(Joy

2006-01-20 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback