Utan en tråd

Hehe... Nu surfar kanske moralOlga in och tror jag skriver om något helt annat... Jag satt utan tråd på Arlanda och kom ut på nätet en liten stund! Nya datorn är helt fantastisk! Tack Mr K! Jag som trodde jag skulle handle en st Ferarri, men se, det behövs inte alls! Bara ett krux - måste komma underfund med hur fasen man gör! Skrev in mig, betalade och mail skulle skickas med lösenord för en timmes surfning. Svårigheten bestod i att koden kom till min mail som jag inte kunde öppna eftersom jag inte begrep att jag bara hade typ några få internetsidor på mig att öppna mailet. Jag som trodde det bara var att surfa på... Nu har det dock kopplat lite så NÄSTA gång är jag redo!

Sitter nu åter i Docksta och skriver. Bara FYRA nätter kvar i Sverige... En här, en i Övik, en till här och så en kort natt på Arlanda. Sedan bär det av. Nedräkningen tickar på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker på dig / Ida L

2006-01-17 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback