100 Farenheit!

Det är mycket varmt här! Alla ni som sitter i strilregnet i kalla nord: Njut! Mot kyla och regn kan man skydda sig. I mitt stenhus har värmen nu sipprat in, jag sitter i linne och skriver och får ibland gå och ta en iskall dusch för att kunna tänka klart. Kollade på CNN´s vädersajt och där stod att vi nu i Jerusalem har 100 farenheit, 38 grader... Skulle vilja ha ett stort kylrum att arbeta i! AC´n är paj och idag har vi till råga på allt varit strömlösa större delen av det som skulle vara arbetstid.

Till råga på allt håller min solbränna på att försvinna! Inte en chans att jag sticker ut en fot i onödan i gasset...

"Man ska inte gnälla på solsken" har jag fått itutat mig. Men ärligt talat är det lite segt i hjärnan nu...

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fortfarande så njuter vi ingenting av detta regnande.
38 grader låter helt fantastiskt. Äntligen kanske man kommer att få lite färg denna sommar, för att försöka sola härhemma är ju totalt dödfött! Sen kan det ju diskuteras huruvida det är kul att jobba i den värmen, men det är en annan femma.....

2006-06-05 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback