Cowboys på bild!

Cowboys på bild!
Ridande polisen utanför centret

Idag har jag jobbat undan en del jättetråkigt pappersarbete. Jag har försökt spåra om jag betalt eller inte betalt för en del grupper som varit nere här. Efteråt belönade jag mig själv med en kopp kaffe hos Moses. Två nya cowboys kom förbi just när jag sörplade som bäst med kaffet.

Satt sedan på taket och skulle sola lite, men det var så blåsigt att jag gav upp efter en liten stund. Jag börjar längta lite hem nu. Som tur är kommer jag till Sverige redan nästa vecka! En vecka kan tyckas lite, men man får vara effektiv! Ska shoppa kläder som en galning för jag har ännu inte hittat affär jag riktigt trivs med här, och i Stockholm har jag min klara favvo: Kappahl på Drottninggatan! Det är som allt som hänger där är gjort med tanke på mig! Hrmmm, kanske inte ALLT, men i det stora hela brukar jag hitta min stil därinne. Förutom kläder blir det en och annan DVD, har sett de flesta filmerna jag har med mig både en och två gånger nu. Ett tillskott är efterlängtat! Och så längtar jag efter släkt och vänner förståss (Måste adda den linen, annars törs jag inte komma hem ;-)) Skämt åsido, det ska bli kul att träffa några nära och kära igen!

Kommentarer
Postat av: Evamaria

Aha! Hur länge e du i Sthlm då? :P Hör gärna av dig om du har lite tid över... :D
Å förresten så e just den affären där jag hittar mest å roligast kläder - så där mittemellan tant å tjej ;)

2006-05-09 @ 19:52:11
Postat av: Maria

Jag kommer till Stockholm sent ons kväll, har möte torsdag. Shoppar to em. Kvällen upptagen. Drar till söderhamn fredag morgon, söderhamn på möte fredag och lördag. lö kväll i Nordingrå. Söndag i Övik. Flyger ner söndag kväll. Möte i Älvsjö måndag. Flyger till Övik måndag kväll. Tisdag skolan och banken i övik. Flyger till arlanda tisdag kväll. Flyger till Tel Aviv onsdag morgon. PUH; inte är det så mycket vila att åka till Sverige inte... Men har du lust att haka på shoppingen torsdag eftermiddag???

Postat av: Jenny

Oj, tufft schema! Men om du ändå har lust att ses så hör av dig!

2006-05-10 @ 07:53:55
Postat av: Anna-Maja

Full fart tydligen! Hör av dig om du har tid för en kaffe på Brownies när du är i Ö-vik!

2006-05-10 @ 10:44:28
Postat av: Jenny

Anna, jag visste inte att de hade dajm-kaffe på Brownies??

2006-05-10 @ 19:11:16
Postat av: Emma

jag kom att tänka på en sak..vad har du gjort av hästen? har du kvar den?! hoppas allt är bra där nere.. idag har solen försvunnit! :(

2006-05-12 @ 09:01:01
URL: http://beffa.blogg.se
Postat av: Maria

Kusen bor i Tierp hos mina kusiners föräldrar. Där har han det bra då de har en fjordkompis till honom.

2006-05-12 @ 21:21:44
URL: http://jerusalem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback