Mera snyggt!

När jag var i Sverige senast handlade jag DVD-filmer så det stänkte om det. Först i Stockholm och därefter i Övik. Tror jag fick med mig typ 15 filmer tillbaka till Holy Land. Ett impulsköp som jag har sparat till sist för den såg så tråkig ut var BBC-serien Nord och Syd. Fyra avsnitt engelsk kostymserie, igårkväll såg jag sista delen. OJOJOJOJ, vad romantiskt!!! Jag sörjer lite nu att det inte finns en fortsättning på serien... TRE gånger såg jag slutscenen, och den var lika bra alla tre gångerna. Vilken snygging denne Richard Armitage är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skärgårdsdoktorn - släng dig i väggen! Äntligen visar du lite smak när det gäller män... Hi, hi...
Firar fredag med en cola light...

2006-05-05 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback