Botten nådd?

Jag som trodde att jag igår genomlevde den västa sjukdagen, men så fel jag hade. Idag har varit en riktig bottendag. Inspekterat morsans båda toaletter på alldeles för nära håll, snorat mig igenom en hel toapappersrulle samt skrällhostat så katten flydde till källaren.

Fortfarande ingen väska hittad! Jag börjar sakna mitt anteckningsblock med alla arabiska meningarna i och arabiskaboken. För inte tala om kvittona, angoragetfilten och alla kläder! Åter en dag har jag svassat runt i Gudrunoutfit. Mor har många att välja på så jag lär inte behöva vara utan kläder. Men, som sagt, det är inte riktigt JAG.

Inhandlade på taxfreen på Ben GUrion säsong ett av Cityakuten. Har tröstat mig med några avsnitt...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad synd det är om dig! Hoppas du mår bättre snart!

2006-11-07 @ 21:54:12
Postat av: AME

Cityakuten går på 3:an nu - jag är ett stort fan trots blodiga operationsscener... Hoppas du mår bättre idag!

2006-11-08 @ 07:47:10
Postat av: Isabelle

Krya på dej! här är en som också har långa dagar i väntan.... :) jag hoppas den vill titta ut snart. kram

Postat av: Ida

Hej Maria jag sänder lite energi till dig genom syperspace! passa på att njut av gudruns kläder det är ju märkeskläder för fanken! Här i Egypten är det kallt och blåsigt och lägneheten är svinkall, att de inte har vett att isolera husen lite här! Hoppas du piggar på sig snart Kram Ida

2006-11-08 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback