Uppåtkurva!

Bag 1 StatusRECEIVED AT AIRPORT / DELIVERY PROCESS INITIATED

Jippie!!! Väskan tycks vara på G! Nu säger jag snart BYebye till Gudrun Sjödénoutfiten och kryper in i nån firma T-shirt istället! Mest underbart ska det bli att krypa in i Angoragetfilten och börja bokföra. Ja, helt underbart var väl inte det sistnämnda, men det ska bli skönt att få det gjort så inte nån får för sig att jag försnillar pengar.

Förkylningen är på bättringsvägen också! Ingen inspektion av porslinet idag, bara snyt och host. Nu börjar livet sippra in i kroppen igen!

Har fortsatt tröstandet med att glo på cityakuten. Precis klämt halva säsong ett nu. Ska undersöka hur många säsonger som egentligen finns... Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Han som söker och finner på IMDB

Hej!
Se http://www.imdb.com/title/tt0108757/episodes - du finner att det är inne på 13e säsongen!

2006-11-08 @ 18:26:38
Postat av: Maria

Tur jag ska vara sjuk en stund, med andra ord...
Jag får se två säsonger i veckan då. No problem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback