Friend missing!

Andra kvällen i rad som jag väntar främmande! Planet från Milano ställdes in så min bekant fick åka till Bryssel istället. Nog för att Bryssel kan vara bra (heller hur, kusin?), men är man inställd på att landa på Ben Gurion är det ju inte riktigt samma sak...   Nu ringde telefonen, och jag fick höra att han inte kom med på flighten Bryssel - Tel Aviv... Antagligen blir det en natt i Bryssel nu. Snopet!

Idag har det varit en förfärlig dag! JAg vaknade med värsta grymma huvudvärken. Tänkte att det säkert blir bättre om jag dricker lite vatten och knaprar i mig ett par alvedon. Ha! Hängde dubbelvikt nere i toan nån timme innan jag lyckades klä på mig och ta taxi in till jobbet. Möte där med några kollegor från Sverige... Spanade in toan på centret på nära håll också... Framemot eftermiddagen fick jag i mig lite hoummus och chatta, såpass att jag härdade ut näst sista arabiskalektionen. Är nu hemma nydurschad och funderar på vad jag ska göra när inte Mr R dök upp. Kanske blir det en sväng med kompis A istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback