Pappsen

Så kom pappsen till Holy Land! Jag gick och la mig tidigt, klockan 22. Kvart i tre ringde A och kom och hämtade mig 15 minuter senare. Jag var Taubane ektir (jättetrött), men det ordnade till sig efter en cola light. Blev naturligtvis stoppade i securityn på BG, annars hade det varit perfekt timing.

Väl tillbaka i Jerusalem gjorde vi en minisightseeing, for upp till Jabal Zeitun (olivberget) och såg soluppgången därifrån. Idag är det Eid Al Fitr och massor med folk i moskén. Muazzinen höll också på extra länge, minst 20 minuter tror jag. Sedan hem till Beit Hanina och en frukost innan jag begav mig till jobbet och pappa gick och la sig. Jätteroligt att ha pappa på besök. Vi får se vad vi gör. Idag håller vi oss förmodligen i Västra Jerusalem då det mesta är stängt för helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback