Söndag=vilodag

Sedan länge har jag hållt igång med allehanda sysslor. Har varit "busy" långt upp över öronen med besökare, jobb och andra möten. Länge har jag sett fram emot en dag när jag kan sova tills jag vaknar av mig själv, sjava runt i morgonrock och käka frukost i sängen till en DVD. Idag är en sån dag, men redan nu, 12.30 är jag dödligt less!

Ikväll kommer tre grupper från Sverige hit, så kommande vecka kommer att bli något späckad. Jag vet allt detta men har ändå rastlösheten i kroppen. Vill att jobbet ska komma igång NU.

Eftersom jag snart ska hem till Sverige och lägga mig med näsan mot taket några veckor kan jag ta ut mig denna kommande vecka. Mycket behöver göras. Ska storstäda lägenheten så det känns bra att komma tillbaka samt fixa lite på centret. Vill göra biblioteket trivsamt med skön läshörna i den nyinskaffade soffan. En skön kudde och en go filt kan göra susen när man är lite trött på eftermiddagen.

Så denna söndag blir ingen vilodag. Eller bara halva. Nu är jag färdigvilad sedan länge. Jalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback