Visa!

Säger som Gert F; ÄNTLIGEN! Efter idogt rännande till religionsministeriet och min. of interior har jag idag äntligen mitt arbetsvisum inklistrat i passet! Det har tagit tid... Det var rena antiklimax när det bara tog en halvtimme på interior innan allt var klart. Nu och en rejäl bit in i nästa år är jag laglig! Detta gör att jag nu kan röra mig över gränserna mer fritt än tidigare. Innan har jag duttat med tillfälliga tremånadersvisum, och det är inte så jättebra.

Annars så har Ruben och jag spanat in Jerusalem, Betlehem och Ramallah. Emellan varven har jag jobbat. Nåt möte har jag klämt in. Det börjar ta ut sin rätt, kan nog medge att jag är aningens trött nu. Ska vila i helgen lite och ladda om inför pappsen som kommer på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback