Moving day!

Puh, ska ALDRIG mer flytta! Packa i kartonger, flytta och packa upp ur kartongerna igen... Jag tror bestämt att mina sex företrädare har varit hamstrar allihopa. Varför har man SJU potatisskalare, TRE osthyvlar och över TJUGO knivar??? Och så vidare... Jag blir nog känd som storröjaren.

image143
Här går flyttlasset. Bor nu på baksidan av Olivberget, med utsikt över Jordanien!

Tillbringade mesta delen av gårdagen med flytten, så när kvällen kom var jag helt utpumpad och hungrig. For till Beit Jala och käkade grillad kyckling på ett ställe som är vida känt för detta. Sedan hem för att sova första natten. Lite mindre trött blev jag av ett sms som talade om att MoDo vunnit SM-guld! Då det var länge sedan sist (1979)så är det naturligtvis extra kul! Grattis MoDo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback