Love?

image217
Nu är Andromeda troligtvis förälskad. Hon eller jag har hittat en snygging och hamnat i hängmatta lyssnandes på softa ballader... Komplikationerna tornar upp sig. Är det Andromeda eller jag som gör detta? Sitter det någon finnig fjortis och styr Bas, eller är det verkligen den gifta trebarnspappan från Saudi som jag pratat med kväll efter kväll? Och vad säger hans fru om detta? Räknas det som otrohet om man skapar en slags docka som träffar en annan docka och dockorna blir kära?

Det kan hända att man bara testar olika roller i 2L, men Andromedas och mina intressen, preferenser och upplevelser blir ju förväxlande lika! Klart det är ett låtsasliv, men då jag filosoferat över Andromeda en rejäl stund nu i mitt första liv är det inte längre så enkelt. Och i kväll har vi en dejt, Bas och Jag. Eller andromeda... Vad ska vi ha på oss?

Kommentarer
Postat av: Ida L

Helt klart otrohet! Gud vad roligt med en värd utanför världen. Synd att han var gift!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback