Uppsala

Ny stad, nytt hotellrum. Nu känns det att jag börjar jobba idag. jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sovit på hotell det senaste ett och ett halvt året. Men man vänjer sig. Som tur är har jag dtorn att surfa och blogga med. sommaren gick tillslut snabbt. Föst släpade den sig fram och sedan swichade den. Sista veckan var hektisk med alla vänner som jag skulle hinna med. Men nu är väskan packad och "I am liftoff and go on all systems". Nja, kom nu på lite grejer jag glömt men pass och biljetter är med. Och mobilladdaren som jag brukar glömma bakom mig.

Känslan av att börja jobba.... Yes/Huga. Ska bli skönt att snart vara i värmen igen. Alla kompissar och alla roliga arbetsuppgifter. Huga för det säkert kommer bli lite stressig höst med en massa jobb... Men mest YES-känsla är det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback