Arlanda

Sitter på hotellet och väntar på att imorgon bitti checka in och åka ner till Jerusalem igen. Börjar kunna det här med att resa. Same procedure eveyr time. Ny-Väskan är packad. Då jag hade ganska luftigt i väskan på nerfarten passade jag på att plocka med mig min MYCKET SKÖNA morgonrock i tomteröd fleece. Fin, varm men utrymmeskrävande. Sedan var chefen snäll nog att ge mig en julklapp. Sedan skulle jag ta med en julklapp till min kollega. Bände igen väskan om presenterna och hoppas jag klarar vikten.

Kommentarer
Postat av: Anna Veeder

Väntar på dig :-)

Postat av: Maria

Thanx!
Ska bara se om jag kan få tag på min BILJETT som inte kom med från Jerusalem... Ett papper med bokning är INTE samma sak som en e-Biljett har jag fått lära mig idag...

punkt, punkt. punkt!

2007-12-11 @ 21:07:09
URL: http://jerusalem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback