Lost my phone!

Happ, så har det hänt. Små kleptomaner hittade min ficka då jag var i Bethlehem idag och fyndade en st sony ericsson mobiltelefon. Buhuuu. Sörjer mest alla kontakter och allt jag lagt in i kalendern. Telefonlistan bestod av ca 300 poster, varav en del omöjliga att rekonstruera. Dessutom hade jag ju lagt in lite info, som typ vem som är kusin med vem och hur många barn olika vänner har och när de fyller år. Helt oersättligt. Det känns som halva Bethlehem hjälper mig med att lokalisera denna mobiltelefon nu så inshalla dyker den upp. Tills dess - maila mig istället, ty nya provisoriska nummret kan jag inte utantill...

Avslutade dock dagen i stor stil på Jerusalem Hotell och det traditionella fredagsröjet (Oudspel och Table). Jätekul! Nu är en ny grupp följeslagare på plats så det var jättkul att återse några gamla bekanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback