Arlanda

Stiier nu på Arlanda och kollar mail och sånt. Förundras över hur otroligt rapp denna dator är, men det säger nog mer om hur låååångsam min egna egentligen är. Resan har gått extremt bra. Testade att ha amerikansk T-shirt för att inte bli så mycket utfrågad i securityn. Det fungerade finfint! Kanske det var tröjan eller kanske det var att klisterlappen på passet råkade ramla bort, men utfrågningen och väskkontrollen tog bara typ fem minuter. Nytt lägstabästa alltså. I och för sig blev jag senare lite klämd på när jag med mitt metallknä skulle passera metalldetektorerna, men det är ju bra. Jag vill inte att de ska slarva så att nån annan med bomb går igenom obemärkt.

Mellanlandade i Frankfurt och fick en rejäl promenad då terminalerna ligger långt ifrån varandra. Ganska surrealistisk känsla att vandra genom en enormt lång korridor som skiftar i färg och har ljudeffekter i form av fågelkvitter och annat. Kul!

Nu stundar en flygtur upp till Örnsköldsvik, bio (Piaff) med mor och kusin. Stilla kväll i Docksta. Hektisk morgondag i Örnsköldsvik och på Parkskolan, resa ner till Stockholm igen. Brorbesök, jobbdag gånger två och resa "hem" igen. Då resan hit är så intensiv ska det bli skönt att komma hem till Jerusalem igen och kunna "bara vara" en stund.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Om mindre än 24 timmar avgörs vilken TV-serie som är bäst just nu. Använd just DIN röst, och är du orolig att din serie inte vinner så tipsa din kompis med då ;)

På måndag morgon kan du börja rösta på nästa veckas omröstning...(och man kan lägga en röst/dag)

Fortsatt trevlig helg! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback