Vad ska jag bli...

...när jag blir stor?

Nedräkningen har börjat! I år slutar jag på detta jobb i Jerusalem och senare i år ska jag fylla Skary Number. Jag sitter och filosoferar hur det ska bli att flytta till Övik igen och bli gymnasielärare. En ganska enkel ekvation att lösa.

Lämna Jerusalem + fylla jämnt = förtioårsKRIS?

I ren desperation slängde jag in en ansökan på ett lågbetalt jobb i Jerusalem bara för att ha options. Så framtiden är oviss, men frågan kvarstår: Vad vill jag bli när jag blir stor?

Men än så länge är jag här och passar på att uppleva för fullt!

image294
St. Mark´s, syriansk kyrka i Jerusalem.

Kommentarer
Postat av: Kusin Nils

Jag tycker vi kan byta, du tar tre år i bryssel och jag tar tre år i jerusalem...

Postat av: Anonym

Bra ide! Men tror du jag klarar salto på påle? du har höga tankar om mig minsann, tackar, tackar.

2008-04-05 @ 21:07:22
URL: http://jerusalem.blogg.se
Postat av: b

Då försvinner en av mina favoritbloggar. Vet du någon annan som bloggar lika intressant som du, på svenska från Jerusalem/Israel?

2008-04-06 @ 12:46:27
URL: http://htorpet.blogspot.com/
Postat av: Maria

b: Tack för komplimangen! Än så länge är jag kvar på plats och bloggar på... De bloggar jag själv läser ser du i spalten till höger. Tyvärr vet jag ingen som bloggar om ortodoxa och orientaliska kyrkor, en sådan länk skulle jag välkomna varmt!

2008-04-06 @ 19:13:57
URL: http://jerusalem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback