Ajajaj...

Min rygg är alldeles mörbultad! I natt drömde jag om hur någon stod och slog mig på ryggen om och om igen. Hu. det hela började igår kväll när mor och jag besökte släkten i Nyadal. En av deras julklappar var en massagesits från OnOff. Kusinen jobbar där nämligen och kan inhandla prylar med personalrabatt. Hursomhellst, det var grymt SKÖNT med Shiatsumassage på ryggen! Då släktingarna idag far till Paris tyckte de att jag kunde låna hem sitsen! YES! Så fort vi kom hem (vi var på bio i Härnösand, "Allt flyter") riggade jag sitsen i en stol framför TV:n. Mums! Shiatsumassage på nedre ryggen, på övre ryggen, rullar längs ryggraden... tillsammans med ett ganska behagligt durr i rumpan (nån slags lårmassage). Fem-sex massageprogram senare tyckte jag det var läge att ge mig. (Jo, jag tror nån sa till mig att ta det lugnt med sitsen...). ajajaj... när jag reste mig kände jag hur mörbultad jag var. Nu dagen efter har det också tilltagit. I spegeln syns en svag rodnad bara, men det KÄNNS som ett mörkblått blåmärke på hela ryggtavlan. ajajaj!

Nu stundar Sundsvall och shopping med vännerna i Docksta. Igår, INNAN hemlånet, hade jag tänkt be dem släppa av mig på OnOff i Birsta så jag kunde inhandla en egen massagesits. nu känns det som jag ska avvakta lite med det...

På kusin
Lisas blogg ses sitsen under Per i en bild... (notera även de tre damerna som var min julklapp till Morsan, moster Ewa och moster Britta samt bilden på Foppa som öppnar paket mfl. julbilder).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback