Bloggträffen...

...förlöpte riktigt bra. Jätteskoj att träffa några som faktiskt läst lite av det jag skrivit! Ibland får jag ju för mig att ingen läser detta och att det mest hamnar i en slaskhög någonstans i cyberrymden. Tyvärr var jag tvungen att avvika tidigt från den trevliga middagen för att sätta mig på natt-ybussen som var uppe i Docksta klockan 4 i morse. Sov några timmar och sedan var det mingling mest hela dagen. Mor, moster, kusiner, kusinbarn, bror, brorsans fiancé samt gulliga brorsdottern, tillika guddottern min.


Sedan tripp till far, farsans fiancé, hennes son, sonfiancé samt sondotter. Surströmmingslunch samt dopp i havet (brrr!)


Tillbaka i Docksta igen för att planera DD (Dockstadagen) och träffa fler kompisar som kom på besök. Nu står sängen bäddad och jag är trött. Imorgon blir det rapport med bilder om hur hebronsjalarna gör sig på DD.


Kommentarer
Postat av: A-K Roth

Välkommen hem till Docksta! Hade själv upp-och-nerresa på Y-buss och det gick jättebra.Hade först tänkt pröva Höga Kusten Flyg till Ö-vik men envis brorsson saluförde Y-buss.Lycka till med DD.

2008-07-27 @ 15:22:09
Postat av: Ulla Carnemyr

Välkommen hem Maria!

Kommer du att stanna kvar i Sverige nu eller längtar du redan tillbaka?

Kram Ulla

Postat av: Maria

A-K,

Tackar! Inshalla nästa år i Docksta! Jag bjuder på fika i så fall!



Ulla,

Ja och JA!

2008-07-28 @ 11:03:40
URL: http://jerusalem.blogg.se/
Postat av: Ulla Carnemyr

men kanske vi kunde träffas innan du pyser iväg nästa gång! :)

2008-07-30 @ 12:24:08
URL: http://www.kenneloinas.se
Postat av: Maria

Ulla,

Nu pyser jag inte så mycket längre. Eller...jo. Jag ska pysa. Men hemmabasen kommer att bli Övik eller Härnösand beroende på var jag hamnar.

2008-07-30 @ 12:56:16
URL: http://jerusalem.blogg.se/
Postat av: Thomas

Hej Maria,

Det va trevligt att ha dej i Guidstolen några timmar

Thomas

2008-08-03 @ 23:53:27
URL: http://www.svammel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback