Ego feeding...

Nu kan jag åtminstone låtsas att jag är famous celeb. Åtminstone i Övik. Tydligen figurerade jag i lokalpressen med helsidesbild och allt. Nästan tur jag inte var hemma, jag kan se mig själv sprätta upp och ner längs gågatan för att kanske eventuellt hitta någon som vill ha min autograf! När jag sedan läste de gulliga inläggen till artikeln höll jag på att fullkomligt pösa över av stolthet. Sist men inte minst Torbjörns blogg... Det verkar som jag gjort visst intryck på några elever (ni bjuds självklart på kaffe när jag kommer hem enligt överenskommelse ;-))

Kommentarer
Postat av: A-K Roth



Det ultimata berömmet kommer från eleverna! Grattis! Minns när jag själv var med i kaffemostergänget på gymnasiet, ÖHAL, numera Nolaskolan{?) Vi turades om att ta med termosar. Numera finns säkert expressomaskiner?



I övrigt:

Ja, nog var artikeln "ganska", som man säger i Åsele. Jag håller nog med din pappa som så klokt ska ha sagt, enligt dig, att det inte är ens fel att två träta. Inte för att det framgick av artikeln...men det är väl så det ska vara: PK-aktigt. Inte ett ord om själva Israel och dess multikulti eller dess utsatthet. :(

2008-05-27 @ 13:25:06
Postat av: L8

Svårt att få en balans i en konflikt som inte är balanserad...

Postat av: Marie Jansson

Hej Maria! Vill bara fylla på berömmet med att du även är en fantastisk handledare för vilsna lärarstudenter! :) Hoppas du har det fint! /Marie

2008-05-27 @ 20:15:15
URL: http://marie.blogdog.se
Postat av: Malin W

Hej Maria!



Du var ju inte bara med i tidningen, du är ju även med på bild i den nya skolplanen, trots att du inte varit i skolan på några år. Kvalitet gick kanske för aktualitet när de valde bilder :)

Hoppas att man iaf får springa på dig på stan när du kommer hem!



/Malin Wågberg

2008-05-28 @ 12:24:51
Postat av: Maria

Skolplanen.... NOW vi snackar CELEB! :-)

WOW!

Klart vi ska springa på varandra!

2008-05-28 @ 12:38:30
URL: http://jerusalem.bloigg.se
Postat av: Morbrorn

Skolplan 2008-2011 - man tackar! Medelst denna länk kan bildbeviset ses: webbspreads.pdf" rel="nofollow">http://www.ornskoldsvik.se/download/18.63313b24118fd6d153e80001170/skolplan08webbspreads.pdf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback