Last night...

Again! Men nu känns det inte så tungt eftersom jag mycket snart är tillbaka i Holy Land igen. Rännde runt och avslutade mina diverse konton och autogiron idag och brände de återstående checkarna. Sedan sista fikat på Aroma, sista shopprundan och sista vespern. Åt Iftar med "min" familj i Silwan och begav mig sedan till stamhaket för sista Tayben. håhå, jaja. Holy Land var riktigt roligt denna gång. Det blev fullt upp med pompa och ståt att jag knappt ens hunnit reflektera över att Olmert har avgått. Blir till att läsa ikapp mig på nyheterna på planet hem i morgon. Pärlemotavlan ligger nerpackad i väskan nu och det ska bli intressant...


Sista strövtåget på David St. blir imorgon. Utan shopping dock, men en hel dej hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback