Vid den här tiden

Ibland kan det vara kul att åka i tiden fram eller tillbaka. Tex: Imorgon vid den här tiden packar jag väskan, i övermorgon vid den här tiden sitter jag i planet med några få timmar kvar till Tel Aviv.

Tre lektioner i morgon. Magkatarren och söndagsdepressionen är i full gång. Men i morgon kväll; YES!

Borde bryta upp från mitt jobb och "kasta mig ut på 70.000 famnars djup" som frilanserande pedagog och föreläsare. Men det är ju så attans osäker tillvaro.


...eller hitta en vägg att gå in i? Den här väggen till exempel är ju riktigt snygg!

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte väggen!!! :)

2008-09-15 @ 12:15:50
Postat av: A-K Roth

Ha en riktigt trevlig semester i Jerusalem! Säkert välbehövligt. Lätt att bli utbränd!

2008-09-16 @ 15:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback