Livet är att välja!

Just nu väljer jag mellan att ha DJ****T ont i höften (störd nattsömn, C-brus, kryckor) eller vara kass i magen (Hänga dubbelvikt i närmaste toalett) av medicin mot höftvärk. Men då det inte är varje helg man går ner 4 kg kanske jag sviker min mage ändå? Men törs jag verkligen ta en ny tablett imorgon? Magkrampen har ju inte helt givit upp än... Life is shit (I bokstavlig bemärkelse).




Annars ler jag lite åt en replik från mina kära FP elever som jag stötte på i kafeterian häromdagen.

De: "Men se, religionsfröken är här", "Vi sitter här å njuter nu när vi inte längre har nån religion!"
Jag, viskandes till min kollega: "Undrar vem som njuter mest?"

Politiskt inkorrekt så det stänker alltså...

Kommentarer
Postat av: A-K Roth

Men Maria, hoppas du får hjälp snart. Står du på tur för operation? Vad tar du för medicin som ger magbesvär? Jag gick på ibuprofen, tog 3x200mg flera gånger dygnet men det kanske är för svag medicin för dig. Jag vaknade också på nätterna av värk och haltade svårt. Nu har det gått 5 år sedan höftbytet; I got a new lease om life!



Eleverna: ptttui!

2009-02-19 @ 22:12:15
Postat av: Maria W

Artrotec Forte. Fungerar fint men skaver i magen. Ingen op-kö än, jag ska manglas runt lite i primärvården först är det nog tänkt. Moment 22 inträffade då jag har varit skriven utomlands, men nu kan det hända jag är på banan igen...

Postat av: Sanna

Eftersom du inte längre behöver vägleda dina FP-elever i religionens djungel kan du gärna besvara några av funderingarna kring religion på min blogg.

2009-02-22 @ 18:02:30
URL: http://adibzadeh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback