Vad säger man?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1482544/nils-21-hittad-dod-i-frankrike

Vad återstår egentligen att säga? Många gånger läser man om ond bråd död i tidningen och låter det passera i pereferin bara. Plötsligt har det träffat mitt i ens existens på något vis. Min kusin Nils, så oerhört full av liv och energi finns inte längre och jag kan knappt fatta att det har hänt.

Samtidigt som det skulle vara ohyggligt att inte få någon klarhet i vart han tog vägen, det finns ju sådana där oppklarade fall, så är det nu ändå som om luften går ur en fullständigt. Nu går det ju inte längre att hoppas...

Kommentarer
Postat av: A-K Roth

Så ofattbart tragiskt! All sympati till de närmaste. Kram, A-K

2009-02-28 @ 18:36:08
Postat av: Evamaria

Känner med dig och beklagar er sorg. Hoppas att era frågetecken rätar ut sig så småningom.

stor KRAM

2009-03-01 @ 09:21:02
Postat av: Egon Berglund

Jag känner med er,beklagar er sorg.

2009-03-01 @ 18:57:47
Postat av: Marianne

Vi tänker på er. Det är så himla tragiskt alltihopa.

2009-03-01 @ 19:52:06
Postat av: G. Tikotzinsky

Beklagar sorgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback