Jobb, jobb, jobb...

Jag har haft lite dåligt med tid och energi till bloggen den senaste tiden. Mycket beror det på jobb. Egentligen har jag gårr NED i tjänst. Jobbar nu bara 65% på skolan och dräller runt resten av tiden med diverseaktiviteter. Det har blivit mer och mer föreläsningsuppdrag sista tiden kanske pga oroligheterna i och kring Gaza. Föreläser man titt som tätt om Mellanöstern samt har det på schemat i skolan kan det bli lite mycket att också blogga om eländet.

Så till det som är trevligt istället...

Min moster Ewa ska försvara släktens ära och heder i TV på måndag i programmet "Vem vet mest?". KOLLA in programmet och hejja på henne! Glada tillrop och sånt kan du med fördel skicka via kommentarerna här!

Nu laddar jag inför Öppet Hus på Parkskolan imorgon. Ska föreläsa om Jerusalem för niorna och deras föräldrar som kommer på besök. Sedan åker jag till Sundsvall för att vara med på Filmfestival om Mellanöstern och sedan, på söndag blir det ytterligare en föreläsning i församlingshemmet i Docksta.

Så inte märks det att jag bara jobbar 65% inte, bara i plånboken...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tror att modern (dvs mostern i inlägget ovan) inte ska vara med förrän den 2 mars, tror det var så det stod i mailet om jag inte minns fel. Så om fyra veckor på måndag får vi hålla alla tummar vi har!

Postat av: Evamaria

Men hallå! Du tar väl BETALT de där 35% som du inte jobbar i skolan!! DÅ kan det bli en hel del! Föreläsare är dyra!! :D

2009-01-30 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback