snart sommarlov!

I fredags checkade så äntligen treorna ut från Parkskolan. Som vanligt var det både högtidligt och vemodigt att se dem uppklädda på lastbilsflaken.

Själv jobbar jag en vecka till innan jag sätter mig på flyget till Holy Land igen. Ska "bara vara" i min lägenhet hade jag tänkt, men det blir visst lite plugg och ett par konferenser att gå på också. Plus en hel del hänga med vänner plus sol och bad. Ska försöka vara mer systematisk med kameran den här svängen också och inte bara ta på måfå vad som råkar komma framför linsen.

Men först ska jag flytta. Igen. Hu!


Kommentarer
Postat av: Morbrorn

Får du tårta av kummunen varje gång du flyttar till Docksta?

2009-06-15 @ 21:41:51
Postat av: Maria

JÄPP! Och present när jag flyttar in till Övik också! Måste förresten hinna utnyttja Övikspresenterna innan jag adressändrar, tänk om jag blir kollad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback