Virtuell värld!

Så är det sommarlov igen och jag har temporärt försvunnit in i en virtuell värld igen. Den här gången är det inte Second World utan Sims 3. Ett sjukt roligt spel som är beroendeframkallande. Tur jag snart åker till Holy Land så jag kan leva mitt eget liv igen...

I sims 3 håller jag på att bygga en sportstjärnedynasti bestående av sportfånar. Jag lever alltså ut grejer som är omöjliga i Mitt Riktiga Liv. Nu består dynastin av pappa Anthony som är superstjärna och hanses dotter Maria som är Rookie i stadens fotbollslag. En dag kom Maria hem med en främmande kille, och pappa Anthony bestämde sig för att skrämma bort honom. Först smög han sig på killen bakifrån och ropade "BU!", och sedan hetsade pappa Anthony killen på löpbandet. Nu återstår frågan om killen kommer tillbaka efter denna behandling....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback