Adventsstjärnan...

Hänger i mitt fönster och sprider lite skön adventsstämning i mitt lilla hus. På Facebook utbröt en het diskussion huruvida det var OK eller ej att tända stjärnan innan lördag kväll kl 18.00 (Första adventafton). Jag tillhörde visst de liberala som tycker det INTE är ett måste att vänta... När stjärnan väl kommit på plats vore det ju lite synd att låta den hänga där mörk och dyster. Missförstå mig nu inte. Jag tycker INTE man ska börja pynta så fort affärerna får in julpyntet - i oktober redan. Men TRE ynka dagar innan första advent när snön viner runt knuten - DÅ kan en lysande stjärna göra skillnad för den som strävar hem i mörkret... I år har jag en ny stjärna från Rusta som mäter hela en meter mellan piggarna. Riktigt jättesnygg är den!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 09:09:08
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback