T-centralen igen

Så sitter jag här igen, på T-centralen. Idag blev det en långsittning då jag väntar in morsan som ska komma med Y-bussen om en stund. Har tillbringat gårdagskvällen och natten i Arboga hos brorsan och hans underbara familj. Enda felet hos denna familj är att de bor så långt från Härnösand! Brorsbarnen växer så det knakar och jag är rädd att de hinner glömma bort mig mellan varven då jag inte kan se dem så ofta.

Elvira och Alfred i samarbete.

Ideellt Forum blev som vanligt en stimulerande mötesplats - det känns som ett koncentrat av kreativa människor och miljön är oerhört stimulerande. Om det ibland känns ensamt att jobba i Härnösand med Ideella frågor så blir det en dynamik när detta forum dras samman!
Nu kommer mor om en stund och då ska vi "göra Stockholm"! Gudrun Sjödén Outlet, Romeo och Julia, RE:Orient och sedan på söndag hem igen. Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback